Etusivu  |  Tuotteet  |  Ajankohtaista  |  WebLI Oy  |  Yhteystiedot  |  Linkit  |  Tuki


    V a i h d a   K i e l t ä
fi sv en

    K i r j a u d u   P a l v e l u u n

    Y h t e y s t i e d o t

Tuki

Yhteystiedot

Sähköposti: tuki (at) webli.fi
Puhelin: +358 2 231 8888

 



         Opas (pdf, 2153 kt)
 



Asetukset

Tarkista web-kamerasi, mikrofonisi ja kaiuttimesi/kuulokkeittesi toimivuus sekä tallenna toimiva laitevalinta WebLI-työkalua varten kamera- ja mikrofoniasetukset -toiminnolla (Flash-ohjelma)


Usein Kysytyt Kysymykset

K: Mitä ohjelman käyttöön tarvitaan?
V: Ohjelman käyttöön tarvitset tietokoneen, selaimen ja internet-yhteyden. Webkameran tarvitset näkyäksesi muille, kaiuttimet ja pöytämikrofonin / kuuloke-mikrofoni-yhdistelmän (headset) kuullaksesi ja kuuluaksesi muille.

K: Pitääkö selaimen olla Mozilla / Internet Explorer?
V: Selaimena voi olla mikä tahansa yleisessä käytössä oleva selain, jolle on olemassa Flash Player 8 tai uudempi liitännäinen.

K: Mitä liitännäisiä tarvitaan normaaliin selaimeen?
V: Käytössä olevaan selaimeen tarvitset Flash Player 8 tai uudemman liitännäisen. Työpöydän jakoon tarvitset lisäksi Javan, JRE 1.5 (Java 5) tai uudemman.

K: Mitä yhteyksiä ohjelma käyttää liikennöintiin?
V: Ohjelma käyttää portteja 80 (http-liikenne; kirjautuminen, hallinta, ohjelman käynnistys) ja 1935 (rtmp-liikenne; audio & video, esitysgrafiikka).

K: Voiko käyttää proxya?
V: Proxyjen kanssa saattaa esiintyä ongelmia, sillä yleensä proxy-palvelut / -palvelimet sallivat vain http-protokollan mukaista liikennettä. Flash Player yrittää yhteyttä ensin portin 1935 kautta, epäonnistuessaan yrittää uudelleen yhteyttä portin 80 kautta (http-tunnelointi). Tämä saattaa käyttäjälle näyttää yhteyden epäonnistumisena, mikäli ohjelma ei muodosta yhteyttä heti latautumisen jälkeen.


Copyright © 2012 Web-Learning International WebLI Ltd Oy
Kaikki oikeudet pidätetään.
Käyttöehdot ja tietosuoja

Valid HTML 4.01 Transitional Valid CSS!